Je spousta variant, které lze využít, když se domníváte, že prosperita Vaší firmy se poněkud pozastavila. Můžete mít samozřejmě jen pocit, protože se chystáte expandovat, a stále ještě nevíte, zda by to nebyl krok do tmy. V každém případě trefné a příjemné reklamy není nikdy dost.
Začněte zkoumat upozornění na svou firmu v podobě dárků, které při nákupu zákazníkům věnujete https://promotextile.cz/index.php?id_category=8&controller=category&id_lang=1.
- Nejsou uhozené?
- Jsou praktické?
- Má z nich zákazník radost?
- Jde do Vaší firmy nakupovat jen proto, aby dárek získal?
Praktičnost reklamních pozorností nepodceňujte.
Prodejní akce s praktickým dárkem navíc se osvědčily. To jistě víte. S tímtéž dárkem určitě dokážete příjemně překvapit i své obchodní partnery, nebo odběratele, či dodavatele. A pořád máte záruku, že se dostane jméno Vaší firmy do podvědomí potenciálních zákazníků. Například kvalitně provedený froté ručník, nebo osuška s vyšívaným logem Vaší firmy je jedním z reklamních dárků, které uvítá každý zákazník. Kvalita a praktičnost jsou v tomto případě zachovány a mají přesně ten efekt, který potřebujete.
Obdarovaný zákazník si řekne: „Hm, tak tady se na mě nešetří. Tady si váží mých nákupů a věrnosti! Kvalitní ručník se hodí vždycky!“
Něco obdobného proběhne hlavou i ostatním z řad obdarovaných obchodních partnerů. Takový dárek je předmětem denní potřeby, a proto bývá také tím trefným reklamním předmětem, který Vás posune blíž k prosperitě. Bude-li těmto reklamním dárkům předcházet důsledná a dokonale provedená reklamní kampaň, potom nic Vaší prosperitě nebude stát v cestě.
V luxusních hotelech není výjimkou, že logo hotelu je vyšito, nebo jiným způsobem umístěno na veškerém textilu, který hotel používá. Ale také na všech předmětech, které hotel každý den používá. I když je předmětem Vašeho podnikání docela jiný sortiment, kvalitní froté ručník je také vhodný pro účely reklamy. Nakonec Vaše produkty si zákazník může koupit.