Proto se všechny firmy předhánějí, aby byla jejich reklama výše a větší. Čím více je vidět, tím lépe. To je samozřejmě pravda pravdoucí, ale ne tak úplně na sto procent. Není to totiž jen o tom reklamu vidět, ale reagovat na ni. A hlavně, zapamatovat si minimálně název firmy a sortiment. Velká reklama, třeba na zdi, nebo komíně či billboardu je sice efektní, to si musíme přiznat, ale vidí ji jen ti, kteří se v těch místech ocitnou. Například řidiči, kteří kolem billboardu projedou si ho asi všimnou, ale nezapamatují si z něj vůbec nic. Kdežto když mají reklamu na tutéž firmu na přívěsku klíčů od auta, kouká na ni vlastně pořád. Každý den i několikrát. Takže která z těch reklam je potom lepší?

velká reklama

Odborníci v tomto oboru také tvrdí, že lepší je rozměrově malá reklama. A my s nimi můžeme v klidu souhlasit. Podívejme se třeba na logo firmy jako takové. Na komíně sice bude vypadat impozantně, ale neuvidí jej tolik lidí, jako například když bude na tričku. Protože člověk, který jej nosí se pohybuje. A další obrovské plus, toto logo se může objevit na kterémkoli místě na zemi. Stejně jako v Argentině, tak i v Japonsku. A to sebevětší billboard nedokáže.

malá reklama

Proto se reklama umisťuje i na malé originální reklamní předměty. Důvod jsme si již řekli. Je to jen logické, protože tato drobnosti se dostanou naprosto všude, do celého světa. Mohou to být propisovací tužky, výše již citované přívěsky na klíče, pudřenky, peněženky, nálepka na krabičkách od sirek, prostě na tohle všechno je možno umístit malou reklamičku. A ta se rozběhne do širého světa, místo aby smutně koukala z jednoho jediného místa. Navíc tyto maličkosti berou lidi do rukou několikrát denně. A nyní nabídka pro vás, zbystřete svůj zrak. Nahoře v článku je odkaz na firmu, která se tímto zabývá. Pokud máte zájem mít například logo své firmy skoro všude, klikněte na něj a uvidíte.